Friday, February 24, 2006

tell me truth , tell me why

ببینم کسی هست که بدونه چرا هر وقت یاهو مسنجر رو می بندیم میگه میخوام برم اون پایین کنار ساعت 11:25 . هر روز که 1440 دقیقس چرا 11:25 تازه 11:25 صبح یا شب ؟ امروز یا فردا ؟ سال 365 روزه و الان مثلا چیزی حدود 10 سال از اختراع یاهو مسنجر میگذره . ساعت 11:25 کودوم سال رو میگه ؟ اینجوری فضای احتمالمون خیلی گنده میشه . حتی این یاهو مسنجر هم با تمام ادعاش نمی تونه حرفی بزنه که آدم بتونه یه کلمه حرف حساب ازش بفهمه . آخه غیر دقیق بودن تا کی ؟ آخه رو باد هوا حرف زدن تا کی

10 Comments:

At 26/2/06 11:06 AM, Anonymous Anonymous said...

salam aghaye hamishe behrooz
vaght kardi ye sar be webloge asalbanoo bezan javabe commenteto barat neveshtam hatman bekhoonesh.
akhe bache joon ma ke ba ham dava nadarim albate intor ke boosh miad to ba man dava dari.X-(
inam be khatere to. pirooz bashid
bedrooooooooooooooood.

 
At 27/2/06 12:43 AM, Anonymous Anonymous said...

آقا من دیگه طاقت ندارم...این پرزیدنت بوش داره سیر دیالیکتیک تاریخ روبه هم می زنه...نمی خواد قبول کنه که این همه جنگ و بد بختی تقصیر امپریالیسم خودشه...می دونم به موضوع پستت ربط نداره ولی فکر کنم تو تنها کسی هستی که می فهمی چی میگم...بیا یه تئوری اجتماعی جدید بریزیم...پایی؟

 
At 28/2/06 6:35 PM, Anonymous Anonymous said...

hala man be shoma ehteram gozashtam bad kari kardam.
beshkane in dast ke namak nadare.:(

 
At 1/3/06 4:36 AM, Anonymous Anonymous said...

اولاندش کخ کمونیست بودن هیچ ربطی به دین و مرهب نداره مگر اینکه عمیقا فلسفه ی ماتریالیستس و دیالیکتیک لنین-مارکس رو قبول کنی...اما تو میتونی اون این فلسفه رو فقط از لحاظ تاریخی یا تاریخی-سیاسی یا تاریخی-سیاسی مذهبی قبول کنی و وارد بحث خداشناسی مارکسیستی نشی...مگخ زمان جمهوری سوسیالیستی کلیساهای روسیه بسته بود؟...دومندش،یکی تو از کمونیستا بدت می یاد یکی گلسرخی...چرا میترسی بشر...ما که کمونیست نیستسم فقط فنشونیم

 
At 1/3/06 4:38 AM, Anonymous Anonymous said...

تاریخی-سیاسی-مذهبی----->تاریخی-سیاسی-اقتصادی

 
At 2/3/06 2:48 AM, Anonymous Anonymous said...

به خدا من نبودم...من اینارو نگفتم...منو نبرید...من نمی خوام برم اوین...نه...من هیچکدوم از این حرفارو گبول ندارم

 
At 2/3/06 2:50 AM, Blogger Arvin.F said...

hey you...i just wanna increase your comments...and nothing elese matters

 
At 2/3/06 2:50 AM, Blogger Arvin.F said...

hey you...i just wanna increase your comments...and nothing elese matters

 
At 3/3/06 5:32 PM, Anonymous Anonymous said...

ببین من کلاغ ملاغ حلیم نیست...اصلا هم دوست ندارم راجع به رنگ کلاغ صوبت کنم...من در عین اینکه ماتریالیست نیستم به شدت به یالیکتیک و تکامل تاریخ اعتقاد دارم و همچنین به تباهی و محکومیت سرمایه داری مخصوصا ام÷ریالیسم....از هر گونه سمبل این تفکر هم بدم می یاد...از ر÷ از شرکت های هرمی و....بهتره منو بیخودی به چ÷ی ها هم نبندی...من فقط ضد ام÷ریالیستم...از تئوری کمونیسم و لنینیسم هم خوشم میاد ولی خیلی با هاشون هم اختلاف عقیده دارم

 
At 9/3/06 10:41 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام كي آپ ميكني؟

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counter
Web Site Counters Web Site Hit Counter