Monday, January 02, 2006

افلاطون سر در آکادمیش نوشته بود اگر حساب و هندسه نمی دانید وارد نشوید. من میگم که اگه دانشجوی فنی مهندسی نیستید نخوانید . ( به نقل از برنامه نویسی سوئیسی به زبان (MAT LAB Ver 6,32

رفقا دیشب یه ماتریس با برنامه مطلب طراحی کردم که البته اهمیت این مطلب اینه که این ماتریس 642 در 642 بود و412164 تا عضو داشت و کارش این بود که حروف الفبای فارسی رو میچید کنار هم دیگه و یه سری کلمه درست می کرد . وقتی از خروجیش پیرینت گرفتم شد یه کتاب 280 صفحه ای که روش نوشته بود خرمگس . زنگ زدم این مطلب رو به دوست خوبم اتل لیلیان وینیچ ایتالیایی گفتم . باور نکرد . هر چی قسم و آیه خوردم باور نکرد . تازه مطلب به همین جا تموم نشد . وقتی که تو برنامه مطلب به جای حروف فارسی ، الفبای اینگیلیسی روگذاشتم و دوباره از نتیجش پیرینت گرفتم ، دوباره شد یه کتاب 280 صفحه ای که روی جلدش نوشته بود
Gadfly
گوشی تلفن رو برداشتم و دوباره به دوست خوبم اتل لیلیان وینیچ ایتالیایی زنگ زدم و مطلب رو بهش گفتم . باز باور نکرد و گفت که امکان نداره . هر چی من قسم و آیه خوردم اون باور نکرد . منم اونقد خوردم و خوردم که ترکیدم و مردم .مردم کوچه و بازار هم فرداش شایعه کردن که مردی که مطب تازه ای رو از قابلیت های مطلب کشف کرده بود بر اثر پرخوری مرد .اما من هنوز اینجا م و دیروز کشف کردم که میشه با مطلب مطلبی رو ساخت و توسط مطلب اون مطلب رو به هر زبان دلخواه دیگه ای ترجمه کرد و هر چی این مطلب رو به اتل لیلیان وینیچ میگم باورش نمی شه . خیلی زن یه دنده ای این اتل لیلیان وینیچ ایتالیالی .

1 Comments:

At 15/1/06 12:33 AM, Anonymous Anonymous said...

اینجاست که باید گفت:
ایی که الان گفتی یعنی چه؟؟؟
در ضمن بی خود کلاس فنی مهندسی بازی در نیار که هر کی ندونه من می دونم تو چه جوری درسای مهندسیتو می خوونی جیگر

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counter
Web Site Counters Web Site Hit Counter