Thursday, May 11, 2006

mobiles vs wives

گوشی هاشونو عوض می کنن .جاوید یه نوکیای خوب داشت .اما حالا یه زیمنس .حامد یه سامسونگ داشت که بدکی نبود.اما حالا یه سونی اریکسون.یکی دیگشون هم داره نوکیاشو با زیمنس طاق می زنه.گوشیاشونو عوض می کنن .وقتی زن می گیرن ، گوشی هاشونو با گوشی های زناشون عوض می کنن .زن جاوید داره ارشد روانشناسی می خونه .زن حامد هم استاد دانشگاه ماست .جاوید هم کلاسی من ئه ، حامد هم با من کلاس کنکور می اومد . اما حالا گوشی هاشونو عوض کردن . همه می دونن که من پارسال خطمو فروختم ، پولشو زدم در بدن . حالا هی برین گوشی هاتونو با زن های بزرگتر از خودتون عوض کنین .منم می رم سفر.

2 Comments:

At 11/5/06 8:55 AM, Anonymous Anonymous said...

آخ جون....اینجا جولانگاهی برای پز دادن شده
محض اطلاع بگم من نیز گوشی خودم رو عوض کردم...من یک موتورولای وی 3
خریدم
حلا من و عسل وزیری و آرام و امیر افتخاریان و بهداد همه یه جور گوشی داریم
آخیش یه خورده پز دادم دلم خنک شد
اما دلم سوخت...من زن ندارم...یعنی من دارما ولی زنم شوهر نداره

 
At 14/5/06 10:39 AM, Blogger behrooztest said...

باباجان مثل اینکه فقط شما دوتا ( آروین خنگ و امیر حسین خنگتر از اون) میاین انجا کامنت میزارین . برای حفظ آبرو هم که شده ، با اسامی مختلف کامنت بزارین . نه آبروی من ، آبروی خودتون که نگن چرا این دو تا خنگ فقط میاین اینجا و هیش کی دیگه نمیاد .

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counter
Web Site Counters Web Site Hit Counter